מהי הנגשה וירטואלית בהאמה אישית?
מטרת ההנגשה ליצור התאמה וחיבור בין טכנולוגיה מסייעת והצורך האישי של כל אדם עם מוגבלויות. מפגש ההנגשה כולל תהליך מובנה, של איתור והתאמת פתרון טכנולוגי כדי ליצור נגישות ולהרחיב את עצמאותם של המשתמשים. בזכות הנסיון והמקצועיות של דגש שנצברו בחמש עשרה שנה, ישנם מצבים שיועצי ההנגשה יכולים להתאים את הפתרון גם ללא מפגש הנגשה פרונטלי. כך ניתן פתרון מותאם וממוקד, תוך חיסכון של זמן וכסף.
איך הנגשה וירטואלית מקצרת תהליכים?
הנגשה וירטואלית זהו הליך מקוצר, שבו המשתמש מתאר את הצרכים ושולח תמונות. יועצי ההנגשה של דגש בוחנים את המידע ושולחים תמונה של פתרון הנגשה מותאם. עזרי הטכנולוגיה מותאמים להרגלי המשתמש ומצבי העבודה השונים: ישיבה, שכיבה, כיסא גלגלים,זחילה או כל מנח אחר.
בשיטה זו, נשלחת תמונה הממחישה את הפתרון המוצע בהתאם לצרכים שתוארו. כך ניתן לראות ולוודא שהפתרון המוצע מספק מענה מותאם למכלול הצרכים.
איזה מידע נדרש לשלוח להנגשה וירטואלית?
לקבלת פתרון מותאם אישית מומלץ לשלוח את הפרטים הבאים:
3 תמונות בתאורה טובה ובאיכות טובה מכל מצב עבודה נדרש - מימין, משמאל ומלפנים
ספר\י לנו בקצרה איזה מחשב נדרש להנגיש?
ספר\י לנו בקצרה אילו עזרים מחוברים למחשב?
ואת פרטי איש הקשר
אפליקצה חדשה של חברת Rehadapt מאפשרת לאנשי מקצוע ומשפחות של משתמשים עם מוגבלויות לאסוף מידע אודות המשתמש והכיסא שלו כדי לשלוח בקלות לאיש מקצוע לביצוע התאמה של זרוע לכל צורך.
על ידי איסוף של פרטים כלליים על המשתמש, מספר תמונות של הכיסא ופרטים לגבי היישום שרוצים להנגיש, האפליקציה תאגד את המידע, תסיר פרטים אישיים כגון צילומי פנים ותשלח במייל לאיש מקצוע שתבחר. כדי לקבל שרות מאיש מקצוע של דגש יש לשלוח את המידע ל
info@dagesh-at.co.il
להורדת האפליקציה:
סרטון הסבר על השימוש באפליקציה:
פרטים נוספים באתר היצרן: https://rehadapt.com/vms/app/
את החומר יש להעביר לצוות דגש בדוא"ל info@dagesh-at.co.il או בווטסאפ לכל אחד מחברי צוות דגש.
לאחר קבלת המידע הנדרש, יועצי ההנגשה של דגש, ישלחו הודעת דוא"ל חוזרת, הכוללת תמונה של הפתרונות המוצעים והצעת מחיר.
לעיתים המידע שמקבל אינו מספיק על מנת לספק מענה מקצועי ומושלם להנגשה ויש צורך לקיים מפגש פרונטאלי. להזמנת מפגש הנגשה אישי ניתן להתקשר 03.7313276 או למלא את הפרטים בטופס
טופס מפגש הנגשה